Re: temperatura

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 19:37:14 MET

Użytkownik "d_r" <dagres@(usun)interia.pl> napisał w wiadomości

> Nie
> temperatury,
>
> Lepiej czytać powtarzane wątki,
> niż takie jak Twoje.
> Jesli Cię męczy ta grupa, nie unieszczęśliwiaj się na siłę
> i nie czytaj.

> Acha, ze swoim postem przejdź lepiej na pl.pregierz - tam lubią
> narzekać i krytykować.
> A tu nie zaśmiecaj grupy.

a ja popieram Xiz'a
to raczej poruszanie po raz n-ty tego samego tematu jest zaśmiecaniem
szczególnie, że producenci procesorów na swoich stronach internetowych
umieszczają szczegółowe informacje na ten temat (przynajmniej AMD)

a Xiz nie zaśmieca grupy, bo to w końcu jest grupa dyskusyjna (czyli
do dyskutowania), ale nie ciągle o tym samym!