Być może bezsensowne pytanie

Autor: Leo (freuder_at_wp.pl)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 19:37:01 MET

Witam wszystkich Grupowiczów.
Jestem pierwszy raz na tej grupie. Nurtuje mnie jedna kwestia, która mam
nadzieję zostanie wyjaśniona.
Temat dotyczy GG. Niebawem znajoma na dłuższy czas przeprowadza się i nie za
bardzo może zabrać ciężki sprzęt ze sobą.
Pytanie jest następujące. Czy można ten program zainstalować na innym
urządzeniu niż pecet lub notebook. Mam na myśli palmy, psiony lub inne cuda.
Chodzi o to, żeby obsługa była zbliżona jak na zwykłym kompie.
Połączenie poprzez komórkę (gprs) - kabel, Irda, lub bluetooth.

Dziekuję za ewentualną pomoc

Pozdrawiam serdecznie
Leo