Re: temperatura

Autor: d_r (dagres_at_interia.pl)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 19:24:28 MET

> Witam.
> Jestem raczej biernym członkiem grupy, żadko się odzywam, często czytam.
Nie
> wiem czy jest to tylko moje odczucie, ale czy jeszcze ktoś ma dosyć postów
> dotyczących temperatury cpu? Kurcze, co trzecie pytanie dotyczy
temperatury,
> pytano już chyba o wszyskie wymyslone do tej pory modele.
> Taki mały apel, dajcie sobie już siana.

Lepiej czytać powtarzane wątki,
niż takie jak Twoje.
Jesli Cię męczy ta grupa, nie unieszczęśliwiaj się na siłę
i nie czytaj.

A tak przy okazji - sprawdź, może temperatura Twojego
procka jest za wysoka ?
I co będzie jeśli będziesz się chciał poradzić jak ją obniżyć ?
Nie każdy kto tu pisał na ten temat ma taki procek jak Ty
 i taki sam wentylator, więc możesz nie znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie
w archiwum.
I wtedy będzie problem... ;-))

Acha, ze swoim postem przejdź lepiej na pl.pregierz - tam lubią
narzekać i krytykować.
A tu nie zaśmiecaj grupy.

Pozdrawiam d_r