cienkie Baracudy

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 19:18:16 MET

Witam.

Piszę tego posta ku przestrodze, ale również oczekuję Waszych
doświadczeń.
Mam dysk Seagate 40GB ST340016A BARRACUDA ATAIV
i po prostu opadają ręce. Dysk jest bardzo dobry pod względem
generowanego hałasu (a w zasadzie jego braku :-) ), ale w ciągu
pół roku wymieniam go już drugi raz. Wcześniej bywały już posty
od Was i narzekaliście na ich częste padanie i ja nawet odpowiadałem
że pojedyncze przypadki nie świadczą o regule. A tu proszę bardzo.
Jak padł mi pierwszy dostałem po 3 tygodniach (!!!) nowy i mam
go już 2 miesiąc i znowu padł. Dawniej tak nie było. Powiedzcie
czy to Baracudy takie trefne, czy może to przypadłość dysków 7200?

Pozdrawiam