Re: Wydajnosc - co lepiej?

Autor: ksmx (kosma_at_nospam.plusnet.pl)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 18:03:53 MET

Użytkownik "tHe mRuWa" <mru_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> W artykule news:b37nii$2sg2$1_at_news2.ipartners.pl,

> nie wiem, moze nie dokladnie przeczytales mojego posta, ale ja tam
> nic o ewentualnosci przejscia na ddr nie pisalem, gdyz to wiazalo by
> sie m.in z zakupem nowej plyty, a na to przynajmniej narazie szkoda mi
> kasy kiedy z tego co mam moge jeszcze troche wycisnac i nie bedzie
> wcale tak bardzo odbiegalo od tego na co bym to zmienil

Bardzo dobrze przeczytalem twojego posta. Uwazam, ze to co
kombinujesz nic Ci po prostu nie da.....over.
1) Masz 2x256MB RAM podkrecone do 147MHz
2) Po zamianie na Kingstona 1x512MB 133MHz CL2 bedzie moim
zdaniem uzyskasz nieznaczacy wzrost wydajnosci pamieci.
Najwiecej zyskasz na podkreceniu procesora ale o to sie nie pytales.
Reasumujac. Zamien ram na 512MB Kingstona i podkres kompa
do granic jego mozliwosci. To nic, ze bedzie to swojego
rodzaju komputerowy "dragster", szybko ale na krótka metę.

ksmx