Re: Wydajnosc - co lepiej?

Autor: tHe mRuWa (mru_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 15:51:05 MET

W artykule news:b37nii$2sg2$1_at_news2.ipartners.pl,
niejaki(a) ksmx z adresu <kosma_at_nospam.plusnet.pl> napisał(a):

> Tylko DDR'y

nie wiem, moze nie dokladnie przeczytales mojego posta, ale ja tam
nic o ewentualnosci przejscia na ddr nie pisalem, gdyz to wiazalo by
sie m.in z zakupem nowej plyty, a na to przynajmniej narazie szkoda mi
kasy kiedy z tego co mam moge jeszcze troche wycisnac i nie bedzie
wcale tak bardzo odbiegalo od tego na co bym to zmienil

--
tHe mRuWa
ICQ: 8856776  GG: 4045644