Re: Wydajnosc - co lepiej?

Autor: tHe mRuWa (mru_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 21:45:12 MET

W artykule news:b38agr$4h6$1_at_news2.ipartners.pl,
niejaki(a) ksmx z adresu <kosma_at_nospam.plusnet.pl> napisał(a):

> Bardzo dobrze przeczytalem twojego posta. Uwazam, ze to co
> kombinujesz nic Ci po prostu nie da.....over.
> 1) Masz 2x256MB RAM podkrecone do 147MHz
> 2) Po zamianie na Kingstona 1x512MB 133MHz CL2 bedzie moim
> zdaniem uzyskasz nieznaczacy wzrost wydajnosci pamieci.
> Najwiecej zyskasz na podkreceniu procesora ale o to sie nie pytales.

ale napisalem ze zamiana na Kingstona pozwoli mi bardziej podkrecic
CPU i chodzilo mi wlasnie o wydajnosc takiego rozwiazania kontra rozw.2
czyli dokupienie jeszcze kostki 128/256sdr
cos niedokladnie czytasz ;)

> Reasumujac. Zamien ram na 512MB Kingstona i podkres kompa
> do granic jego mozliwosci. To nic, ze bedzie to swojego
> rodzaju komputerowy "dragster", szybko ale na krótka metę.

why?

--
tHe mRuWa
ICQ: 8856776  GG: 4045644