Re: wiarygodny pomiar...?

Autor: d_r (dagres_at_interia.pl)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 17:38:07 MET

> Ja bym stawial na MBM. Prawdopodobnie SiSandra:) jest zle skalibrowana i
> pokazuje za wysoka temperature ...
> Najlepiej jak producent dolacza do plyty glownej soft ktory pokazuje
> temperature. Wtedy czlowiek nie ma watpliwosci czy wynik jest poprawny ...

MBM można właściwie ustawić - tzn. ustawić parametry
zalecane przez producenta płyty.
Teoretycznie więc jeśli konfiguracja MBM zostaje
dokonana w serwisie, to powinna być prawidłowa.
Natomiast co do aplikacji dołączonej do płyty -
owszem, mam zainstalowaną takową.
Ta wskazuje temperaturę czasem troszeczkę wyższą niż
Sandra... Teoretycznie ten wynik powinien być wiarygodny,
ale procesor jaki posiadam to max. dla mojej płyty,
(na szynie 100) a sama płyta jest ponad dwuletnim zabytkiem...
Być może więc GIGABYTE UTILITY MANAGER
nieco zawyża temperaturę...
Nie wiem...

Dzięki