Re: karta d¼wiêkowa a g³o¶niki pasywne

Autor: Peterphk (zapytaj_o_email_at_peterphk.pl)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 17:04:57 MET

> Z tego co rozumiem, poprzednia karta d¼wiêkowa mia³a w sobie wzmacniacz,
> a ta nie ma. Dobrze rozumiem, prawda?

Niektore karty mialy zworki ktorymi mozna przelaczyc czy masz miec wyjscie
na glosniki czy wyjscie line-out.

> Czy jest jakie¶ sensowne rozwi±zanie dla tego problemu? Nie bardzo
> u¶miecha mi siê kupno g³o¶ników aktywnych, bo: 1) koneserem nie jestem,
> 2) niepotrzebny wydatek, 3) nie lubiê g³o¶ników aktywnych, gdy¿ trzeba
> pamiêtaæ o ich w³±czaniu i wy³±czaniu.
>
> Czy da siê gdziekolwiek kupiæ wzmacniacz do karty d¼wiêkowej? Najlepiej
> taki zasilany z zasilacza komputerowego. Jako¶æ d¼wiêku nie jest dla
> mnie najwa¿niejsza.

Szkoda sie bawic w cos takiego. Chyba latwiej by bylo tobie przerobic
glosniki aktywne (takie za 30zl) zeby mozna je bylo podlaczyc do zasilacza
kompa (w najlepszym przypadku wystarczylo by pociagnac zasilanie). Jezeli do
glosnikow by byl zasilacz 12V to bez problemu moglbys je podlaczyc do
zasilacza komputera ... jezeli napiecie to 9V lub nizsze to jeden
stabilizator napiecia powinien zalatwic sprawe.