karta d¼wiêkowa a g³o¶niki pasywne

Autor: migg (migg_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 14:50:20 MET

Witam,

Parê dni temu kupi³em now± p³ytê g³ówn± do komputera. Niestety, okaza³o
siê, ¿e karta d¼wiêkowa zintegrowana na tej p³ycie nie dzia³a dobrze z
moimi g³o¶nikami. Gra po prostu tak cicho, ¿e praktycznie nic nie
s³ychaæ. G³o¶niki s± pasywne. Poprzednia (równie¿ zintegrowana na
p³ycie) dzia³a³a bez zarzutu.

Z tego co rozumiem, poprzednia karta d¼wiêkowa mia³a w sobie wzmacniacz,
a ta nie ma. Dobrze rozumiem, prawda?

Czy jest jakie¶ sensowne rozwi±zanie dla tego problemu? Nie bardzo
u¶miecha mi siê kupno g³o¶ników aktywnych, bo: 1) koneserem nie jestem,
2) niepotrzebny wydatek, 3) nie lubiê g³o¶ników aktywnych, gdy¿ trzeba
pamiêtaæ o ich w³±czaniu i wy³±czaniu.

Czy da siê gdziekolwiek kupiæ wzmacniacz do karty d¼wiêkowej? Najlepiej
taki zasilany z zasilacza komputerowego. Jako¶æ d¼wiêku nie jest dla
mnie najwa¿niejsza.

Pozdrawiam,

Micha³