Re: kupuję komputer jaki???

Autor: Kosh (khn_at_no-spam.wp.pl)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 14:27:41 MET

"Rafał Bartoszak" napisal(la) dnia 2003-02-22 13:29, te oto slowa:

> Czemu parametr piszesz w uszach "" ? Nie uznajesz go ? ;)

Uznaje, uznaje tyle, ze jak piszesz ponizej te 250 MHz jest troche na
wyrost, stad ten "". ;-)

> Znam dobrze oba mońki, nic nie mam przeciwko elektronice 757, a nawet
> 755 (AFAIR 185MHz, do 85Hz się nadaje). Pasmo wizyjne w przypadku
> Flatrona 795 wynosi 203 MHz, ale dla mnie nieporozumieniem jest używanie
> monitora 17" do rozdzielczości wyższej, niż 1024x768 (no, ew. 1152x864).

OK, prawda, prawda ...

> Tymczasem zarówno FT 795, jak i 757DFX pasmo mają wystarczające dla
> 1024x768_at_100 Hz. Oczywiście w 1600x1200_at_75 Samsung powinien dać lepszy
> obraz (nie próbowałem), ale dla mnie to raczej ciekawostka, niż pożytek
> ;)

Jak dla mnie, 757DFX daje "ostrzejszy-wyrazniejszy" obraz, ale nie tylko
w najwyzszych rozdzielczosciach tj. 1600x1200. :-)

> Gdyby Dyna-Flaty były płaskie, to nie patrząc na obraz bez wahania
> brałbym Samsunga, chociaż nie lubię, jak mnie kantują (plamka 0.2).

Tak, tyle, ze sa to zupelnie 2-rozne konstrukcje (odmienna budowa
maskownicy i odmienny sposob wyznacznia wielkosci rastra), stad ten
powszechny zamet.

Co do "kantowania", to wszystko zalezy od swiadomosci kupujacego (zna
roznice technologiczne wspomnianych powyzej kineskopow).

Dla mnie Dyna-Flat to "taki" FST ze specyficznym mechanizmem
dynamicznego ogniskowania.

> Przeważyły wrażenia wizualne: 1024_at_768@100 Hz - lepiej prezentował mi
> się LG - oba obrazy ostre, na plus LG - lepsza geometria, na minus -
> widoczny efekt Moire'a. Ogólnie w robocie mamy sporo monitorów i LG i
> Samsungów, ja wolę LG.

Ja najwieksze klopoty z 757DFX mialem wlasnie z Moire'em i piszczaca
przetwornica. W LG795 drazni(l) mnie ten rozrzut (czyt. egzemplarzy) w
geometrii i ostrosci.

--
Best regards, Kosh                      http://khn.multinet.pl/ftp/
"Czlowiek stworzony jest aby szukac prawdy, a nie aby ja posiadac!"