Re: kupuję komputer jaki???

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 21:50:34 MET

On 22 Feb 2003 13:27:41 GMT, Kosh wrote:

[...]
> Uznaje, uznaje tyle, ze jak piszesz ponizej te 250 MHz jest troche na
> wyrost, stad ten "". ;-)

250 MHz to bardzo dobry wynik, rzadko spotykany w 17"...Czy jest na
wyrost ? To raczej typowe pasmo dla 19". Ale nie miałbym nic przeciwko,
żeby moj flatron miał takie ;)
[...]

> Ja najwieksze klopoty z 757DFX mialem wlasnie z Moire'em i piszczaca
> przetwornica. W LG795 drazni(l) mnie ten rozrzut (czyt. egzemplarzy) w
> geometrii i ostrosci.

757, z którym walczyłem miał lekką morę, ale nie piszczał. Podobnie 755,
zawsze polecam tego Samsunga komuś, kto koniecznie chce oszczędzać na
monitorze - dobra cena, przyzwoita jakość. FT795 ma znacznie
wyraźniejszy efeky Moire'a, ale - z ręką na sercu - komu (może poza
grafikami) to przeszkadza ? :). Za to geometria i ostrość bez zarzutu
(osobiście ustawiałem 3 egzemplarze).

Podsumowując: wolę FT795.
Poza tym, nie lubię, jak ktoś posiadający najbadziewniejszy model firmy
X, wykrzykuje: Tylko X! ;)) A obecnie opinia o monitorach LG jest - IMO
- dużo gorsza, niż one same...

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!