Re: ATI + telewizor

Autor: Szymon Osiecki (mooscimol_at_wytnijto.o2-pl)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 13:27:44 MET

Alba napisał(a):

> W jednym ze sklepów dano mi kabelek 4 zyłowy (S-Video - EURO) twierdząc
> iż bez problemu uzyskam obraz na telewizorze.

IMHO tu leży pies pogrzebany, mam co prawda kartę Ati, ale nie mam TV tak
więc nie jestem w tych sprawach expertem, słyszałem natomiast, że aby
uzyskać prawidłowy obraz na TV potrzeba oryginalnej przejściówki composite
od Ati. Jeżeli nie miałeś go z kartą, to pozostaje Ci metoda na "szpilki",
więcej w artykule:
http://twojepc.pl/artykuly1.php?id=wojny_klonow&strona=2
Jeśli jeszcze coś będzie niejasne to zapraszam na
pl.rec.gry.komputerowe.sprzet gdzie często pisuje autor tegoż artykułu.

--
Pozdrawiam,
 Szymon                          mailto:mooscimol_at_o2.pl