ATI + telewizor

Autor: Alba (aquitania_at_inetia.pl)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 01:27:37 MET

Witam

Postanowiłem podłączyć moją kartę (ATI 7000) do telewizora. Pierwszy problem
pojawił sie przy zakupie kabla. Powinien być siedmio - żyłowy. Niestety
nigdzie nie można było takowego dostać. W jednym ze sklepów dano mi kabelek
4 zyłowy (S-Video - EURO) twierdząc iż bez problemu uzyskam obraz na
telewizorze. I faktycznie był.
Ale zamiast kryształowo czystego obrazu (który podobno powinien bić na głowe
obraz generowany przez wyjcia tv kart na nvidii) widziałem dwa paski o
szerokości kilku centymetrów (nie do końca całkowicie poziome) które
przeszkadzają w oglądaniu . Zakłócenia te przypominają efekty jakie kiedyś
można było uzyskać za pomocą brudnej tasmy w wideo - paski te spokojnie
"pełzną" przez ekran od dołu do góry psując przyjemnoość z oglądania filmu.
Co jest nie tak? Próbowałem w sterownikach ATI zmienić PAL D na inny, oraz
pobawić się ustawieniami telewizora. Niestety nie udało mi się zlikwidować
tych nieszczęsnych pasków.
Prosiłbym o pomoc przy rozwiązniu tej sprawy.

Pozdrawiam Alba