Re: Jak sie teraz nazywa Zoltrix Sagitta? (szukam driverow pod XP)

Autor: ToMasz (witu_at_polbox.com)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 08:06:16 MET

> Wprawdzie XP wykrył ją jako standardowy modem 56K,
> jednak nawiązanie połączeń na tym windowsowym driverze nie jest
> u mnie mozliwe. Potrzebuję drivera pod XP

Wczoraj to przerabiałem. Wszystko chodzi świetnie. Modem sie instaluje jako
generic XXXXXXXXX gdzie XXX...To właśnie symbole które ma modem. Tak wiec
brakuje tylko słowa "sagitta" JAk ci go XP znalazł to użyj standardowaj
pomocy - jak ustanowić połączenie z internetem. Albo pod hasłem "dial up"
dalej sobie poradzisz
Tomasz
A zaraz ktoś cie kopnie bo to nie ta grupa