Re: rysa na cd-r

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 07:48:36 MET

In article <slrnb5dbjt.k3q.samotnik_at_localhost.localdomain>, Samotnik wrote:

> * czy splunąłeś przez lewę ramię podczas tej operacji?

Ja nie mam takiego zwyczaju, chociaż w moich stronach jest niezwykle
popularny, sądząc po stanie zaplucia chodników.

> * ile jeszcze ten napęd zdążył płyt przeczytać przed śmiercią z powodu
> zapaskudzenia diody laserowej olejem spożywczym? :P

Ten napęd działał jeszcze przez jakieś 5 lat (to było coś koło 5 lat temu) i
działa nadal, tylko niedawno go wymontowałem, bo wsadziłem w to miejsce
nagrywarkę. Laser w napędzie nie jeździ po płycie, a tym olejem nie zalewasz
całej płytki, żeby z niej ciekło, tylko zacierasz rysy, nic się od tego nie
zabrudzi.

Paweł