Jak sie teraz nazywa Zoltrix Sagitta? (szukam driverow pod XP)

Autor: Latet (NOSPAM_latet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 01:10:57 MET

Witam,

Mam modem Zoltrix Sagitta (CXT1056 HCF PCI, Conexant).
Dobry modemik, polecam. Zresztą jest on raczej wystarczająco
znanym modelem, o dobrej opinii.

Problem jest taki - na CD nie ma driverów pod XP.

No więc wskoczyłem na stronę Zoltrixa:
http://www.zoltrix.com/support_html/modem/MODEM-Drivers-index.HTM
patrze, szukam i zadnej Sagitty tam nie widze, ani zadnego "CXT1056".

Co jest grane? Przecież Sagitta to znany i popularny model?
Zoltrix się go teraz wyparł?

Z winmodemów 56k to są tam drivery do:

FMHSP56p (Also Known As FMHSP56i ISA)
8FM-56KIPCTPCI (Phantom 56K PCI)
8FM-56KIHCFVSP (Spirit 56K PCI)
8FM-56KIHSFPCI (Cobra 56K PCI)
8FM-56KSHSF (Smart Cobra 56K PCI)
8FM-56KSHSF-V2 (Smart Lite 56K PCI)
8FM-56KSCHSF-V2 (Smart Cobra Lite 56K PCI)
8FM-56KSHCFVSP (Smart Spirit 56K PCI)
8FM-56KTOMCAT (Tom Cat 56KUSB) NEW

nie wiem, może moja Sagitta sie taraz inaczej nazywa?

Wprawdzie XP wykrył ją jako standardowy modem 56K,
jednak nawiązanie połączeń na tym windowsowym driverze nie jest
u mnie mozliwe. Potrzebuję drivera pod XP.

Skąd go wytrzasnąć w świetle w.w. sytuacji?

Dzieki!

latet