Re: 98 czy me?

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_notrix.net)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 01:29:49 MET

In article <b35qt8$j7$1_at_zeus.man.szczecin.pl>, Michal Lukasik wrote:
> Nie wyczules 'nutki sarkazmu' w tym co napisalem? Trudno.
> I owszem, chodzilo mi o wykazanie bezsensownosci Twoich wnioskow (drozszy to
> lepszy) - od kiedy to cena jest bezposrednim wyznacznikiem jakosci?

Ależ to były Twoje, nie moje wnioski :) To co ja napisałem to właśnie
odniesienie do tzw. praw rynku które ponoć znasz: dwa produkty, w
przybliżeniu o jednakowej dostępności i funkcjonalności. Jeden starszy a
ma wyzszą cenę. Jeśli założymy że cena producenta była zbliżona, to niby
co ukształtowało taką różnicę cen na korzyść w98? Nie czasami ów popyt?

> Na jakim Ty swiecie zyjesz??? Toz to prawda stara jak Swiat. I wcale nie
> trzeba byc 'czlowiekiem z branzy' by to zauwazyc.

Rozumiem. Tyle jeśli chodzi o konkrety :)

--
Marcin