Re: 98 czy me?

Autor: Michal Lukasik (michu_l_at_wp.pl)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 19:24:42 MET

"Marcin Debowski" <agatek_at_notrix.net> napisał:

> Ale tak poza tym to zauważyłeś że linux jest w sumie darmowy i
> porównywanie jego ceny do ceny windows i wyciąganie z tego wniosków innych
> niż dotyczących tej ceny jest z lekka...hmmm, głupie?

Nie wyczules 'nutki sarkazmu' w tym co napisalem? Trudno.
I owszem, chodzilo mi o wykazanie bezsensownosci Twoich wnioskow (drozszy to
lepszy) - od kiedy to cena jest bezposrednim wyznacznikiem jakosci?

> Nie. Proszę, objaśnij, możliwie szeroko.

Nie placa mi za Twoja edukacje, ale 'na biegu' sluze pomoca ;D
http://wiem.onet.pl/wiem/0113b3.html

> ME i 98 to oba starocie. Dostępność w przybliżeniu jednakowa. Fakt, nie
> wiem jak w PL. Ale rozumiem że skoro się tarzasz po podlodze to zapewne
> dysponujesz jakąś wiarygodna statystyką na poparcie swoich ekonomicznych
> oczywistosci?

Na jakim Ty swiecie zyjesz??? Toz to prawda stara jak Swiat. I wcale nie
trzeba byc 'czlowiekiem z branzy' by to zauwazyc.

    Michu