Re: 98 czy me?

Autor: Michal Lukasik (michu_l_at_wp.pl)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 00:35:11 MET

"Marcin Debowski" <agatek_at_notrix.net> napisał

> Ależ to były Twoje, nie moje wnioski :) To co ja napisałem to właśnie
[...]

Hmmm. Jak to zle zlowo zmienia sens zdania. :(((
Oczywiscie pomylka, mialo byc 'Twojej tezy'. Przypomne "Niech ci da do
myślenia fakt, że 98se jest zwykle droższe od ME, a to niby starszy system
:)" - IMHO to o niczym nie swiadczy, cokolwiek chciales tym zasugerowac.

> Rozumiem. Tyle jeśli chodzi o konkrety :)

Jakie konkrety? Co do tego, ze 'reklama dzwignia...'?

    Michu