Re: Jak odzyskac partycje po fdisk'u ?

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 00:54:58 MET

Użytkownik "Piotr K." <dziejek7_at_2com.pl> napisał w wiadomości
> Kolega usunal mi partycje rozszerzona fdisk'iem. (W partycji
> rozszerzonej byla tylko jedna partycja logiczna).
> Po tym jak sie zorientowal co zrobil, wylaczyl komputer. Partycja
> glowna jest pozostala nieruszona.
> Jak przywrocic z powrotem te partycje? Jaki program jest w stanie to
> zrobic?

Niestety, fdisk nadpisuje bootsektor usuwanej partycji, więc masz spory
problem. Samą partycję prawdopodobnie odzyskasz programem BootIt
http://www.terabyteunlimited.com (polecenie Undelete). Wątpię jednak,
aby dała się czytać - wówczas pozostanie odzyskanie plików np.
wspomnianym PC Incpector.

P.S. Wywal fdisk.exe w niebyt i używaj bezpiecznych programów, np.
Ranish Partition Managera bądź BootIt.

M.