Jak ulepszyc komp?-jestem zielony

Autor: Pala (p.a.l.a_at_poczta.fm)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 00:43:04 MET

Mam p133 i stara plyte glowna.Chce miec Celerona cos kolo 400
moze 500.Kupilem juz RAM-sdr.Moje pytanie:czy jak kupie plyte
glowna i procesor (wiem,ze musze patrzec czy to jest slot1 czy
370) to wszystko bedzie chodzic ok,czy musze cos jeszcze
wiedziec?A to,co sklonilo mnie,zeby napisac to tekst przy pewnej
aukcji,ze zasilacz nie wytrzymal jakiegostam procesora (?) O co
chodzi?Czy musze sprawdzic jaki mam zasilacz?To jest ta kostka
rozumiem dosc spora,ale na co mam patrzec i o co chodzi?Wiem,ze
moze smieszne pytania zadaje,ale jesli jest jakas strona,na
ktorej moglbym sie nauczyc jak rozbudowac komputer,to prosze o
polecenie.Dziekuje z gory za odp.

--
Pala