Re: Jaka jest optymalna temp dla procesora?

Autor: tomnat_at_zagan.uni.cc
Data: Sat 22 Feb 2003 - 00:39:15 MET

>no wlasnie a ja mam na dzien dobry ok 50 a po 2 godz srednio 60 C i nie
>wiedzialem czy mam sie bac ale widze ze chyba tak :o)

Mam podobny problem, na dzien dobry 49. Jak do tej pory tak sie
utrzymuje, ale nie jest to zbyt wytezona praca.

Mysle ze problem jest w pomiarze temp. moja plyta to mis kt3v i jak
sie nie myle temp. mierzona jest spod proca, podobno 10 - 15 stopni
wyzsza niz rzeczywiscie. Ale to tylko gdzies zaslyszane,

Tomasz L.