Re: Jak ustawić zworki na płycie ??

Autor: tigerek_1_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 21 Feb 2003 - 22:37:01 MET

Witaj
Serdeczne dzieki za pomoc
Widzisz bo ja jestem niestety zielony w te klocki wiem tyle ile wyczytałem z
instrukcji) i wydawało mi sie że jeżeli ATHLON 1800+ no to równa się 1,8 MHz -
HA czyli jednak płyta jest mądrzejsza :-).
Jeżeli dobrze zrozumiałem to to co sobie płyta ustawiła w domyślnych
ustawieniach to było dobre ????
No a poza tym w takim wypadku dlaczego ATHLON 1800+ skoro to tylko 1533MHz?? A
jak z prędkością w porównaniu do CELERONA 1,8 ???
Kurcze im więcej czytam tym mniej wiem ;-) juz to kiedys ktoś powiedział ;-)
Jeżeli możesz i znajdziesz chwilkę czasu to prosze odpowiedz na moje pytania
Jacek