Re: Jak ustawić zworki na płycie ??

Autor: Egghead (Egghead_at_wp.pl)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 16:50:50 MET

tigerek_1_at_poczta.onet.pl wystukał
(news:3a38.00000320.3e569bfc_at_newsgate.onet.pl):

> wyczytałem z instrukcji) i wydawało mi sie że jeżeli ATHLON 1800+
> no to równa się 1,8 MHz - HA czyli jednak płyta jest mądrzejsza
> :-). Jeżeli dobrze zrozumiałem to to co sobie płyta ustawiła w
> domyślnych ustawieniach to było dobre ????

Zgadza sie - byly dobre. Mozesz sprobowac aktualizacji BIOS, poniewaz
mimo wszystko plyta powinna wyswietlac Athlon 1800+, a taktowanie
1533 MHz co najwyzej w tabelce POST (albo i bez tego).

> No a poza tym w takim wypadku dlaczego ATHLON 1800+ skoro to tylko
> 1533MHz??

Zobacz wczesniejsze dyskusje na grupie. Sa dwie koncepcje - AMD
twierdzi, ze jest to model, ktory pracuje tak szybko, jak stary Athlon
taktowany 1,8 GHz. Inna mowi, ze 1800+ jest nieco szybszy od PIV 1,8.

> A jak z prędkością w porównaniu do CELERONA 1,8 ???

Athlon jest duzo szybszy (ten Celeron ma +/- wydajnosc Durona 1300).
Pozdrawiam
Egghead