Re: Jak ustawić zworki na płycie ??

Autor: Egghead (Egghead_at_wp.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 22:40:32 MET

tigerek_1_at_poczta.onet.pl wystukał
(news:3d9a.00000271.3e554163_at_newsgate.onet.pl):

> Kupiłem sobie płytę KuDoz7A która obsługuje procesory AMD do 1,9.
> Ja mam 1,8. Gdy włożyłem procesor na standardowych ustawieniach
> płyty (w opisie napisane jest że płyta sama wykryje sobie procesor
> - dobry dowcip) to CPU CLOCK wyniosło 1,5Mhz, Więc spróbowałem z
> palca ustawić sobie na zworkach no ale sie poddałem ponieważ HOST
> BUS speed mam ustawione na 133 MHz a maksymalny Ratio mogę ustawić
> na 12,5 co za żadne skarby nie chce dać 1,8 MHz??? Co robię źle

Nie bardo lapie skad 1,8 MHz ;-) Jezeli masz Athlona 1800+ to jest on
taktowany 1533 MHz, czyli plyta ma racje. Jezeli masz Athlona 1,8 GHz,
czyli 2200+ to byc moze Twoja plyta go nie obsluguje. Prawdopodobnie to
Thoroughbred - ma odblokowany mnoznik i dzieki temu rusza, tylko
wolniej.
Pozdrawiam
Egghead