Re: wentyl na chipie do plyty glownej

Autor: Pawel (niewaznee_at_o2.pl)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 19:22:50 MET

Użytkownik "Mateusz Mazur" <matmaz_at_wp.niecierpiespamu.pl> napisał w
wiadomości news:MPG.18c0811e6765de5a98969b_at_news.tpi.pl...
> In article <b35nje$l9t$1_at_atlantis.news.tpi.pl>, wdaniunNOSPAM_at_o2.pl
> says...
>
> Kurcze, wlasnie przed chwila po godzinie pracy osiagnelo 30C... Jaka
> jest bezpieczna granica temperatury takiego chipsetu?
> Dzieki za odpowiedz
> Pozdrawiam
> Mateusz Mazur

Ja mam Asus na KT400. Motherboard temp jest okolo 30 stopni a byla wyzsza
tyle ze teraz mam wodne chlodzenie(na CPU) wiec w obudowie jest ogolnie
"zimniej".
Takze nie mam wiatraczka na radiatorze.
Porownaj na zdjeciach wielkosci radiatorow na tym modelu GigaByte. Model
nizszy moze miec goly, ale za to wiekszy radiator niz Twoj.
Pewnie juz to zrobiles, ale miej otwarta obudowe na wszelki wypadek :)