Re: boxowe procki

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 19:03:57 MET

Użytkownik <age_at_buziaczek.pl> napisał w wiadomości

> Witam,
> Zgadzam się z Sebolem.
> Intel jest duzzo lepszy od innych,

z calym szacunkiem ale nie powiedzialem ze intel jest the best a wrecz
uwazam ze alhlony sa o wiele lepsze tzn. mam na mysli wskaznik
cena/wydajnosc

> Wlasnie wymieniłem na Athlona Xp 2000+ i jest jazda, a to się zawiesi, a
> wyskoczy jakiś błędzik, a wiatrak chodzi jak czołg.
> Zmieniłem z Celeronka 1700 i żałuje, więcej tego błedu nie popełnie.

IMO myslisz pojecia - procesor nie moze powodowac bledow.

> A boxy opłaca się kupić , róznica w cenie nie jest wielka ( przynajmniej w
> hurtowni, ) a jest gwarancja i org, wentylator.

no wlasnie moje pytanie dotyczylo tego czy ten wentylatorek nadaj sie do
sredniego podkrecania - powiedzmy z xp1,7_at_2,2

--
lobo_at_space.pl
"Jezeli czegos nie ma w internecie to znaczy ze tego nie ma"