Re: boxowe procki

Autor: age_at_buziaczek.pl
Data: Wed 19 Feb 2003 - 23:47:23 MET

> Użytkownik "Sebol" <lobo_at_space.pl> napisał w wiadomości
> Czy
>
> dostajesz dluzsza gwarancje na procek i lepszy wentylator
> w kazdym razie na niego tez jest gwarancja.
> Swoja droga jestem zwolennikiem Intela i nie chodzi mi tu o szybkosc bo to
> rzecz drugorzedna
> a niezawodnosc.

Witam,
Zgadzam się z Sebolem.
Intel jest duzzo lepszy od innych,
Wlasnie wymieniłem na Athlona Xp 2000+ i jest jazda, a to się zawiesi, a to
wyskoczy jakiś błędzik, a wiatrak chodzi jak czołg.
Zmieniłem z Celeronka 1700 i żałuje, więcej tego błedu nie popełnie.
A boxy opłaca się kupić , róznica w cenie nie jest wielka ( przynajmniej w
hurtowni, ) a jest gwarancja i org, wentylator.

Pozdr.
Age