Re: Jaka mysz optyczna

Autor: Shrek (lskorupk_nospam_at_wp.pl)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 16:57:00 MET

Dnia 21 lut 2003, "Piotr Jęczkowiak" <qazarek_at_poczta.onet.pl>
zapodal(a):

> Szczerze nie grałem przy pomocy niej , ale nie zauważyłem różnic ze
> standardową myszką , nawet A4Tech WOP-35 sprawia korzystniejsze
> wrażenie w reakcji na ruch po ekranie monitora .

Wlasnie chcialem zaprotestowac, ze przy szybkich ruchach sie zdecydowanie
gubi... ale nie. Jedyne co zmnieilem, to brak podkladki (na golym blacie
bylo jeszcze gorzej), - po remoncie znalezc nie moglem i uzywam... czystej
kartki A4... Dziala doskonale, wszystkie ruchy nawet bardzo szybkie
wylapuje, no ale ja w FPP nie grywam raczej. Hehe moze tak zostawie;)

--
Lukasz "Shrek" Skorupka.