Problem z VIDEO CD

Autor: Majszek (mariusz610_at_wp.pl)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 16:17:57 MET

Mam klika filmików na w formacie Video CD i czasami sobie je oglądałem aż do
dziś, kiedy to mój sprzęt odmówił mi posłuszeństwa i nie chciał odtworzyć
żadnej płyty w tym formacie.(inne czyta bez zarzutu) Posiadam napęd Samsunga
48x i nagrywarkę LG o tej samej prędkości, obydwa te napędy nie chcą
odczytać, płyta niby chodzi świeci się dioda od napędu i dysku twardego.
Wygląda to tak jakby płyta była zapisywana dysk twardy bo ubyło mi na nim
sporo miejsca. Jak już w napędzie Samsunga udało się po kilkunastu minutach
zobaczyć obraz to nie było dźwięku w LG wogóle nie ma obrazu, słychać dziwne
odgłosy podczas pracy z VCD w obu napędach. Nagrywarkę kupiłem niedawno ale
jeszcze po tym wszystko działało poprawnie w obydwu napędach.
Mój sprzęt to Celeron 533; 192 MB RAM; dysk 10 GB z czego około 4 GB wolne;
kart S3 16 MB; Windows 98 SE; Internet Explorer 6,0; Windows Media Player
7,01. Czy ktoś wie co tam się mogło porobić, czy
może to być wina
napędów czy może systemu lub oprogramowania?
Proszę o pomoc i ewentualną instrukcję jak mogę usunąć tą usterkę.
Dziękuję bardzo i Pozdrawiam!
Majszek