Re: Jaka mysz optyczna

Autor: Shrek (lskorupk_nospam_at_wp.pl)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 16:52:02 MET

Dnia 21 lut 2003, "Piotr Jęczkowiak" <qazarek_at_poczta.onet.pl>
zapodal(a):

> Cze
> A4Tech WOP-35 , 5 przycisków , 2 kółka , optyczna , mam ponad rok ,
> przeżyła kilka upadków , cena około 60.... zł .

Rozwalilem dwie w dwa lata:( Pierwsza to wogole jakis feralny egzemplarz
drgal bez powodu na bialym stole, po 1.5 roku padl lewt przycisk, nastepna
z grudnia 2002 - jutro jade na gielde tlumaczyc, ze wolalbym gdyby rolka
dzialala zawsze a nie czasem;) Ale moze mam pecha kumple, brat stosuja ja
raczej masowo i nie mieli problemow, choc nie nie wierze ze za 60 zl mozna
miec jakosc logitecha... a napewno nie z taka iloscia przyciskow i rolek.
Pozdr. Shrek

--
Lukasz "Shrek" Skorupka.