Re: Jaka mysz optyczna

Autor: Henry\(k\) (henrico8_at_op.pl)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 10:14:37 MET

Użytkownik "Miro" <pulikow_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Jaką byście polecili mysz optyczną. Oczywiście na kablu. chodzi tylko
> to aby nie było brudzącej się kulki.

Microsoft IntelliMouse Optical. 5 guzików programowalnych, 1 kółko, na
kablu. mam chyba z 1,5 roku. Niezawodna, dokładna, bardzo dobrze leży w
dłoni, świetnie się gra, jest bardzo precyzyjna jeśli korzystasz z podkładki
pod mysz z materiału a nie taniego gumoleum (niby nie trzeba podkładki ale
nie chcę jej szorować po stole), jest i szybciutka w grach. Jeszcze mnie nie
zawiodła. Złącze USB i PS2.

Pozdro.

--
Henry(k)