Re: Zmiana baterii - akumulatorkow AAA do myszy Safeway

Autor: Henry\(k\) (henrico8_at_op.pl)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 10:00:11 MET

Użytkownik "Technokrata" <technokrata_at_nospam.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:45nb5vgg836hevrpejcbo0rviqeg01iss8_at_4ax.com...

> Tutaj:
> http://www.e-charger.com.pl/zamowienie.php
> jest cos takiego:
>
> Alcava R3 (4 szt.)
> akumulatorki RAM R3 (AAA)
> 1,5V 700mAh, pakowane w blistry (4 szt.);
> do ładowania wymagane są ładowarki RAM

No RAM są... ale w normalnym sprzęcie to tego jeszcze nie widziałem i nie
wiem jak tam z ładowarkami do tego.

> Ale zostawmy 1.5V w spokoju, zadne specjalne ladowarki mnie nie
> interesuja. Wiecej: http://www.e-charger.com.pl/alcava/wszystko.php

> Jest NiMH - szukalem w internecie co to oznacza (noklowo-?), ale
> wyskakuja same oferty sprzedazy. Wogole poczytalbym sobie chetnie na
> ten temat.

No to wpisz w wyszukiwarkę i powinno być tego pełno.
Jeśli miga Ci diodka to znaczy że jest tam coś co kontroluje ładowanie.
Pytanie tylko czy śledzi punkt przegięcia charakterystyki ładowania w
momencie osiągnięcia max czy też jest to zwykła czasówka.
A co do producenta to bierz jakieś firmowe aby też nie przepłacić i tyle. I
tak przy tego typu uzytkowaniu (non stop co chwila ładowanie/rozładowanie)
podziała z 2 lata i do kosza - patrz akumulatory w komórkach.

Pozdro.

--
Henry(k)
Uwaga. Zabezpieczenie antyspamowe.