Re: nForce2 czy KT400?

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 09:08:32 MET

janekbo claimed:
> Ze wzgledow prawnych... poczytaj dokladnie a potem doradzaj.

A gdzie napisałem, z jakiego powodu nie ma tego układu ?

> Wiekszosc plyt
> tego typu ma wyjscie prze Piny na plycie a niektore maja dolaczane wyjscie
> spdif.... dostepne jako opcja od producenta.

Dlatego trzeba dokładnie czytać opinie i testy. Jak wiesz które to mają
- napisz, ja się nie uczę na pamięć tego.

> SB Pro tez niektorym wystarczal i co z tego?

Nie rozumiem.

> Hohoho.... jak ktos nie wie co bierze to jego sprawa, nie raz widzialem
> sprzet ponizej tysiaca o jakosci duzo lepszej od hitechu powyzej 4 tys.

Jaasne :). Zawsze zdarza się jakiś salon w którym szajs jest wyceniony
wysoko.

> A propos technicsa to przy tym co oferuja obecne domowe karty dzwiekowe
> (m.in. audigy2) to raczej nie powinienes miec mozliwosci odczucia
> roznicy....

Uhm.. Jak jest cyfrowe wyjście od DVD, przez kartę do wzmacniacza, to
rzeczywiście nie. Ale może eot, bo ja nie słyszałem ani audigy2 ani
herculesa.

> ale pewnie wiesz lepiej (bo kolega kolegi koledze Twojego kolegi
> powiedzial ....)

Nie, kolega zaprosił mnie do domu i pokazał namacalną różnicę między
Technicsem a Pioneerem. Pioneer miał _jedną_ gałkę (volume) a technics dużo
światełek i tekturowe brzmienie. Mój domowy technic też ma takie (chodź
gorsze) brzmienie. Ja po prostu słyszę różnicę, bo dobrze pamiętam dźwięki.
Przy DVD ma to znaczenie.

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]