Re: nForce2 czy KT400?

Autor: janekbo (janekbo_at_poczta.fm)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 03:48:37 MET

Użytkownik "Marcin Wojtczuk" <fastviper_at_telkab.pl> napisał w wiadomości
> Nie. Tylko *niektóre* płyty główne to mają. Soltek nie ma i dlatego jest
> tani. Ponadto podobno nie ma wyjścia cyfrowego nawet na tych płytach,
które
> mają ten układ (dokładnie czytaj testy i opinie o każdej).
Ze wzgledow prawnych... poczytaj dokladnie a potem doradzaj. Wiekszosc plyt
tego typu ma wyjscie prze Piny na plycie a niektore maja dolaczane wyjscie
spdif.... dostepne jako opcja od producenta.
> Mówią, że lepsze niż Live!. Ja i tak bym wolał Herculesa Fortissimo III,
> gdybym miał porządny[1] zestaw stereo w domu[2].
SB Pro tez niektorym wystarczal i co z tego?

> [1] Wysokiej jakości wzmacniacz (nie jakiś technics za 1500zł) z
Hohoho.... jak ktos nie wie co bierze to jego sprawa, nie raz widzialem
sprzet ponizej tysiaca o jakosci duzo lepszej od hitechu powyzej 4 tys.
A propos technicsa to przy tym co oferuja obecne domowe karty dzwiekowe
(m.in. audigy2) to raczej nie powinienes miec mozliwosci odczucia
roznicy.... ale pewnie wiesz lepiej (bo kolega kolegi koledze Twojego kolegi
powiedzial ....)
Pozdrawiam,
janekbo