Re: nForce2 czy KT400?

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 23:22:25 MET

Andrzej Kaczmarek claimed:
> Wszelkie argumenty związane z podkręcaniem absolutnie do mnie nie przemawiają

Ja też tak myślałem. Źle myślałem.

> A teraz już skojarzyłem czemu pytałeś - nForce2 ma przecież jakiś układ
> dźwiękowy zintegorwany.

Nie. Tylko *niektóre* płyty główne to mają. Soltek nie ma i dlatego jest
tani. Ponadto podobno nie ma wyjścia cyfrowego nawet na tych płytach, które
mają ten układ (dokładnie czytaj testy i opinie o każdej).

> Ponoć lepsze toto niż Live! a nwet niż Audigy. Prawda
> toto?

Mówią, że lepsze niż Live!. Ja i tak bym wolał Herculesa Fortissimo III,
gdybym miał porządny[1] zestaw stereo w domu[2].

[1] Wysokiej jakości wzmacniacz (nie jakiś technics za 1500zł) z
kolumnami o odpowiedniej średnicy głośników.
[2] W sensie posiadania pokoju do słuchania muzyki conajmniej 4mx5m :)

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]