Re: nForce2 czy KT400?

Autor: Egghead (Egghead_at_wp.pl)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 01:34:55 MET

Marcin Wojtczuk <fastviper_at_telkab.pl> wystukał
(news:kln33b-n82.ln_at_fastviper.viper.lan):

> Bo nie wiedziałem, że tak łatwo i bezproblemowo można oszczędzić
> realne pieniądze. Bardzo realne. Na moim oszczędziłem 140zł kręcąc
> 1700+ -> 2000+. A ja mam _niepodkręcalną_ serię. Ludzie puszczają
> 1700+ na 1800MHz !! I to bez chłodzenia wodnego/azotoweg i z
> minimalnym wzrostem napięcia...

Sie wtrace nieskromnie i pochwale, ze u mnie chodzi on na 1933 MHz na
Cooler Masterze za 29 zl i bez podnoszenia napiecia (tylko nie
spradzilem jaka seria, a teraz nie chce mi sie radiatora zdejmowac).
Na 2 GHz tez chodzil, ale w 4 dni zaliczyl 2 zwisy, wiec pewnie
napiecie trzebaby ruszyc - na razie wrocilem do 1,93 GHz. Czyli
oszczedzam ok. 350 zl brutto.
Pozdrawiam
Egghead