Re: nForce2 czy KT400?

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 00:17:08 MET

Andrzej Kaczmarek claimed:
> A dlaczego jeżeli można wiedzieć?

Bo nie wiedziałem, że tak łatwo i bezproblemowo można oszczędzić realne
pieniądze. Bardzo realne. Na moim oszczędziłem 140zł kręcąc 1700+ ->
2000+. A ja mam _niepodkręcalną_ serię. Ludzie puszczają 1700+ na 1800MHz !!
I to bez chłodzenia wodnego/azotoweg i z minimalnym wzrostem napięcia...

> Hmmm... to się na tym nForcem zastanowię. Zależy jaki będzie stan kasy w dniu
> zakupów :)

Oglądaj wyposarzenie płyt i ich możliwości. Wspieraj się osądami
użytkowników. Testy zlewaj, bo różnica kilkuprocentowa może nic Ci nie dać a
takie np. złącze Blootooth czy dźwięk 5.1 na płycie to już _realnie_
odczuwalne sprawy. Albo i nie - zależy od indywidualnych potrzeb ;))

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]