Intel 82557 nie lubi 100 Mb/s

Autor: Grzegorz Niemirowski (gnthexfiles_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 23:47:08 MET

Mam kartę sieciową z chipsetem Intel 82557. Teoretycznie obsługuje prędkości
10 i 100 Mb/s, oraz half i full duplex. Niestety nie mogę jej zmusić do
pracy z prędkością inną niż 10 Mb/s i half duplex. Nie pomagają zmiany w
ustawieniach karty, z resztą ona sama powinna się odpowiednio ustawić. Jak
inną kartę podłączyłem, to po ok. pół sekundy od włączenia komputera
ustawiła się na 100 Mb/s. Jednak ta intelowa nie chce, i cały czas działa z
prędkością 10 Mb/s.

--
Grzegorz Niemirowski
http << www.grzegorz.net >>