Re: Intel 82557 nie lubi 100 Mb/s

Autor: PawelG (pawel.galazka.nospam_at_zeksa.koszalin.pl)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 07:37:41 MET

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:3e555b4b_at_news.it-faq.pl...
> Mam kartę sieciową z chipsetem Intel 82557. Teoretycznie obsługuje
prędkości
> 10 i 100 Mb/s, oraz half i full duplex. Niestety nie mogę jej zmusić do
> pracy z prędkością inną niż 10 Mb/s i half duplex. Nie pomagają zmiany w
> ustawieniach karty, z resztą ona sama powinna się odpowiednio ustawić. Jak
> inną kartę podłączyłem, to po ok. pół sekundy od włączenia komputera
> ustawiła się na 100 Mb/s. Jednak ta intelowa nie chce, i cały czas działa
> prędkością 10 Mb/s.

Bo moze negocjuje sobie taka predkosc ze switchem. W kartach 3Com byl
program w ktorym z poziomu biosa karty na sztywno ustawialo sie predkosc.
Sprobuj wymienic kabel od switha do karty moze ktorys z przewodow jest
niedocisniety we wtyczce lub zamieniony...