Re: Intel 82557 nie lubi 100 Mb/s

Autor: Stanislaw Chmielarz (schmielarz_at_uniprojekt.com.PL)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 08:41:22 MET

In article <3e555b4b_at_news.it-faq.pl> "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl> writes:
>From: "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
>Subject: Intel 82557 nie lubi 100 Mb/s
>Date: Thu, 20 Feb 2003 23:47:08 +0100
>Mam kartę sieciową z chipsetem Intel 82557. Teoretycznie obsługuje prędkości
>10 i 100 Mb/s, oraz half i full duplex. Niestety nie mogę jej zmusić do
>pracy z prędkością inną niż 10 Mb/s i half duplex. Nie pomagają zmiany w

Mam w serwerach NetWare i w niektorych stacjach karty E100B czy pod inna
nazwa Pro100, ktore chyba sa na tym chipset'cie i nie ma zadnych problemow z
negocjacja polaczenia z HUB'em czy switch'em (AT&T, Intel, Surecom) zarowno
co do predkosci jak i duplex'u.

--
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz_at_stanislaw.chmielarz.name