Re: nForce2 czy KT400?

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 21:11:06 MET

Marcin Wojtczuk napisał(a):

> Konkretne 'za' są takie, że można podkręcić albo za jakieś pół roku łatwiej
> sprzedać procesor kręcący się na 2400+.

Wszelkie argumenty związane z podkręcaniem absolutnie do mnie nie przemawiają
:)

> No to Solteka FRV ciężko będzie przebić :))

A teraz już skojarzyłem czemu pytałeś - nForce2 ma przecież jakiś układ
dźwiękowy zintegorwany. Ponoć lepsze toto niż Live! a nwet niż Audigy. Prawda
toto? Bo w pokoju obok stoi wieża odpowiednio wyposażona, także do DVD or
sth można zapuścić. Wtedy Live! mógłbym gdzieś 'opchnąć'. Warto? Poza tym jak
dla mnie - im mniej kart w środku, tym lepiej bo mniej kurzu się zbiera :P

> ILE ????!!!!! Gdzie za tyle są enlighty ?

Za 150zł sprzedaję tego co mam i za drugie tyle kupuję identycznego tyle że
z 300W zasilaczem :)

--
pozdrawiam,
Andrzej