Jak ustawić zworki na płycie ??

Autor: tigerek_1_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 20 Feb 2003 - 21:58:12 MET

Witam wszystkich.
Kupiłem sobie płytę KuDoz7A która obsługuje procesory AMD do 1,9. Ja mam 1,8.
Gdy włożyłem procesor na standardowych ustawieniach płyty (w opisie napisane
jest że płyta sama wykryje sobie procesor - dobry dowcip) to CPU CLOCK wyniosło
1,5Mhz, Więc spróbowałem z palca ustawić sobie na zworkach no ale sie poddałem
ponieważ HOST BUS speed mam ustawione na 133 MHz a maksymalny Ratio mogę
ustawić na 12,5 co za żadne skarby nie chce dać 1,8 MHz??? Co robię źle albo na
co powinienem zwrócić uwagę żeby móc osiągnąć te swoje 1,8MHz?? Panowie tylko
piszcie takim językiem cobym zrozumiał ;-)

Z góry dziękuje za rady - jakiekolwiek
Jacek