Re: Wybor systemu 98/XP

Autor: Żurek (darzur_at_skasuj_to.box43.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 22:21:41 MET

Poświęcając chwilkę wolnego czasu naskrobał(-a):

> Czy morrowid można uznać za dość nową grę ?

Zapewne tak. Ale czy to jest gra akcji w której w każdej sekundzie
doładowywane są megabajty tekstur i obiektów? Tego już nie wiem. U mnie
Newerwinter Nights też śmigało aż miło, ale to gierka raczej statyczna.

> U mnie szło pięknie -ale system jest raczej mocny (P4-2,4 oraz GF4
> ti 4200) - tak więc chyba w ogóle wskazany mocny system zwłaszcza
> grafa -a 256 ramu wystarcza...

To tak jak u mnie z tą różnicą, że to AXP2200+.

> Niestety ma wyższe wymagania co do sprzętu. 256mb
> Na windzie xp i 256 ddr ramu (wolniejszego 266) gierki chodziły 2
> tygodnie bez problemu -morrowid, wolfenstain (na engine qłejka 3
> chyba)- i sporo starych gierek...

Właśnie. Sporo starych gierek. RTCW którego przytoczyłeś to już historia
- nie ma praktycznie żadnych wymagań co do komputera (przynajmniej u mnie
zawsze śmigał bez problemu). Włącz BF1942, UT2003 albo CFS3 z
ustawieniami na max w 1280 a nawet w 800 i zobaczysz na ile wystarcza
256mb ramu. A gier z takimi wymaganiami jest coraz więcej. :):)

Pozdrufka :)

--
Żurek
GG #371288