Re: Wybor systemu 98/XP

Autor: wit0_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 21 Feb 2003 - 08:45:07 MET

Włącz BF1942, UT2003 albo CFS3 z
> ustawieniami na max w 1280 a nawet w 800 i zobaczysz na ile wystarcza
> 256mb ramu. A gier z takimi wymaganiami jest coraz więcej. :):)
>Witam.
Już nie zobaczę mam już 512 ramu 333 kingstona -nie będę wyciągał jednej
pamięci do prób czy na 256 pójdzie -jak komputer kupowałem -nie mieli
kingstona - za którego zapłaciłem -i dali mi "chwilowo" no name 256 -aby
komputer w ogóle działał -ta "chwila" przedłużyła się do dwóch tygodni -jak
sklep znalazł kingstony 256/333 -to podwiozłem komp -i podmienili -tak więc to
próbowanie gierek na 256 było raczej przymusowe -teraz pamięci mam 512 -a to
już chyba starczy do prawie wszystkiego...
Pozdrawiam.
Witek.