Re: problem z nagrywarka Philips

Autor: Dash (dash_at_dasz.org)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 22:20:06 MET

Raczej chyba nie, bo caly czas nagrywam na nosnikach tej samej firmy i
kiedys bylo okej a teraz cos jest nie tak.

Użytkownik "Marcin Tworek" <usenet_at_212.160.21.191> napisał w wiadomości
> Otoz odpalilem dzisiaj Nero, wkladam plytke, nastawiam
> predkosc na x32 a on sam przestawia na x16.
> I to jest max co da sie wycisnac. Probowalem
> innych programow i to samo

Moze Ta nagrywarka jest tak samo debilna jak moj NEC,
otoz ona sama sobie wybiera z jaka max predkoscia mozna
nagrac plyte i nie da sie tego zmienic, nawet jak na plycie jest
napisane ze mozna ja nagrywac z wiekszymi predkosciami.
Pozdr,
Marcin Tworek