Re: problem z nagrywarka Philips

Autor: Peterphk (zapytaj_o_email_at_peterphk.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 22:46:30 MET

> Raczej chyba nie, bo caly czas nagrywam na nosnikach tej samej firmy i
> kiedys bylo okej a teraz cos jest nie tak.

Jesli chodzi o te predkosci to jest to normalna sprawa przy nowych
nosnikach. Nagrywarki zczytuja z plyty informacje jak ja mozna nagrac. Na ta
przypadlosc pomaga zmiana firmware'u w nagrywarce na nowszy.

A wracajac do tego zawieszania. Kiedys mialem Philips'a 4x4x16.
"Nacieszylem" sie ta nagrywarka jakies 3 miesiace az padla calkiem. Najpierw
byly efekty typu zawieszanie systemu podczas nagrywania ... pozniej padla
calkowice. Jak sie pozniej okazalo cala seria tych nagrywarek byla padnieta
i wymieniali mi ja 3 razy, zawsze na padnieta, az w koncu dostalem kase ...
Jak widac philips nie nauczyl sie niczego po nieudanej serii nagrywarek i
dalej serwuje to samo w nowszej obudowie:)