Re: ECS K7S5A

Autor: [x]Angel (xangel_at_ssk.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 22:28:26 MET

Użytkownik <bionic_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości
> Spokojniemozesz wsadzic sobie np athlona 1,7 albo 1,8 Ghz ...ale w takich
> przypadkach nie ma zadnych problemow , opocz.... heh bios sie resetuje
> srednio raz na tydzien. Skladalem juz sporo kompow na K7S5A z tymi
Athlonami
> ktore wymienilem. Oczywiscie dobrzer sciagnac sobie najnowszy bios ale to
> nic niepomaga na resety.

Witam
Mam ta plyte i Athlona 1700+ i nie mam z nimi najmniejszego problemu. Nie
zdarzaja sie zadne resety Biosu. Mam ja juz ponad rok i zawsze jak pojawial
sie nowy Bios to go sobie chetnie wgrywalem :) Do listopada smigalem na
Duronie 800_at_866 a teraz mam juz pare miesiecy tego Athlona i bezproblemowo.
W tym tygodniu wrzucilem Bios OC, kupilem pamieci PC2700 i bede sie bawil :)
bo juz jest po sesji i mam wiecej czasu i bede podnosil napiecie na procku
:) Aha, wersja plyty 1.X/3.X

Pozdroofka
[x]Angel