Re: zawieszanie od czasu do czasu

Autor: Peterphk (zapytaj_o_email_at_peterphk.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 21:58:25 MET

Tzn

> poza tym jak przewijam pasek - ten pionowy z prawej zawsze to dany obszar
> jakby ....jakby cholera wam to okreslic. No szarpie

Mowisz, ze masz zintegrowana grafike ... jezeli tak to zapewne BIOS
rezerwuje sobie obszar pamieci przeznaczony dla karty z pamieci RAM. Oznacza
to, ze nie mozesz przetestowac tego ramu na swoim komputerze bo programy
diagnostyczne nie maja dostepu do kawalka pamieci, w ktorym wlasnie moga byc
bledy.
Wyciagnij ram i sprawdz na innym kompie programikiem memtest86. Jezeli masz
mozliwosc to mozesz sprawdzic czy na innej kosci twoj komp bedzie dzialal
stabilnie.

Przyczyna moga byc tez sterowniki do karty graficznej (musza byc oryginalne,
bo inaczej moga wystepowac takie efekty).